måndag 11 oktober 2010

Vill ha mitt minne tillbax!

Jag brukar behöva måndagar bara för att återhämta mig efter helgen. Är så fruktansvärt trött o slut.. igen... Vill INTE va så här!!! Jag vill vara tillbaka till mitt gamla jag även om jag vet att jag aldrig kommer att kunna vara den duracellkaninen, som aldrig stannar upp, igen..

Så fort jag fått tillbax lite energi faller jag lätt in i gamla spår igen och kör på i 110 trots att jag vet hur fel det är.. Energin tar ju lixom slut direkt.. Jag blir så jäkla frukstrerad, arg o ledsen när jag inte orkar som förut. Saker som att vara bland mycket folk där det är trångt klarar jag inte av. Igår var jag o min syster på Loppis men det var så mycket folk att jag inte fixade det..
Jag är fruktansvärt ljudkänslig oxå vilket inte är det bästa med 3 små vildingar hemma. Det är så svårt att förklara hur det känns men det är verkligen som att hela kroppen ska gå sönder när det blir för mycket ljud runtomkring. Det behöver inte vara för HÖGT ljud, det räcker med att tex tv:n står på samtidigt som barnen leker osv..

Något jag tyckte var extremt jobbigt när jag blev sjuk för ett år sedan var att minnet påverkades så extremt mycket.. (All sömnbrist gjorde det ju inte heller bättre.) Jag som i vanliga fall hade koll på ALLT glömde nu ALLT ist! När jag skrev upp det glömde jag att titta i kalendern så jag glömde det hur som helst!! 

När jag skulle ut o gå en dag hade jag såklart glömt att ge barnen mellanmål så jag gick in på Statoil för att köpa några bananer. När jag hade gått därifrån kändes det som att jag glömt ngt men jag kom inte på vad, jag hade ju med telefonen och jag hade inte glömt plånboken i kassan... Men just ja!! Shit, jag hade ju glömt DIO utanför Statoil!! Vår älskade HUND! Hur sjutton kunde jag glömma honom då?


Världens finaste Dio!!

Undrar om det är därför Max alltid är så noga med att se till att alla är med när vi ska nånstans? Han är såååå rädd att vi ska glömma någon familjemedlem...

Mitt minne skulle jag gärna vilja ha tillbax tack!!

SOV GOTT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar