onsdag 13 oktober 2010

Ny sexig morgonrock.. eller... inte..

Har länge velat ha en lång morgonrock i velour med dragkedja. Jag har alltid på mig morgonrocken på morgonen för det är ju bara sååå mysigt! Barnen är så vana vid det så om jag ngn gång klär på mig direkt blir de arga o går o hämtar morgonrocken :-)  Men det skulle ju va så bra med en dragkedja så man har den ordentligt stängd när man står här i köksfönstret o fixar välling kl 5 på morgonen :-)

Igår fann jag den!! På en second hand butik!! Min käre man höll på skratta ihjäl sig när jag tog på mig mitt fynd..

Känner mig som en hemskt sexig tant i mitt velourtält!

Idag är Eddie hemma från dagis, det är hans tur att vara själv med moster o morbror en dag. Nu är han ute o "jobbar" som modell för Snoozys barnkläder!

Ha en trevlig dag!! Ska bege mig ut i solen en stund!

kram

1 kommentar:

  1. Vilken morgonpingla! Roligt att du skapat en blogg=) Kram

    SvaraRadera