torsdag 7 oktober 2010

Har ägnat dagen åt städnig och sortering av tvättberget. Till min hjälp har jag haft en liten Mille som jag bara har fått tilltala vid namn "HockeyMille".  Han har dammsugit och jag har torkat golven, jag har vikt tvätten och han har lagt in det i garderoberna! Visst är han duktig min lilla skrutt! Han har verkligen, till skillnad från sina bröder, ordningssinne och gillar att hjälpa till med allt här hemma. Eddie och Max är oxå duktiga på att hjälpa till men inte alls på samma sätt! Ofta när jag lämnar dem på dagis är det Mille som hänger upp kläderna åt sina bröder, jag blir bara lite rädd att han kommer va den som får hålla koll på sina bröder.

Max har kommit hem idag!!! Han har varit i Granö sedan i måndags och det var sååå skönt att få hem honom även om det som vanligt blir kaos här hemma när alla grabbarna är tillsammans! Max (=mormor) hade köpt små motorcyklar till sina bröder som han hade slagit in och de blev sååå lyckliga!

Nu är det Robinson!! Måste nog ta och koka lite kolasås till glassen och mysa ner mig i soffan.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar