tisdag 12 oktober 2010

SNOOZY barnkläder!

Ikväll har vi haft klädparty här för Snoozy barnkläder, som min syster och svåger säljer! Riktigt trevligt att få fika o umgås med vänner :-) Fika är ju något jag verkligen gillar, vilket tyvärr även har visat sig på vågen...  Har kommit fram till att kroppen lixom gav upp när jag hade fyllt 30, innan kunde jag äta HUR MYCKET GOTT SOM HELST och inte gick jag upp i vikt inte.. MEN NU!!! Eller oxå är det för att jag är gift nu ;-) Kroppen känner att jag har mitt på det torra...

Hur som helst så är mina älskade skruttungar modeller för Snoozy barnkläder, bilderna togs i somras när vi var i Skåne. Visst är de bara hur fina modeller som helst! Till  hur fina kläder som helst!! Här är några av alla bilder.

I deras webbshop finns mer bilder o massor med fina kläder att köpa! http://www.smafronbarnklader.se/











Glöm inte att kolla http://www.smafronbarnklader.se/

1 kommentar:

  1. Vad roligt att det är dina barn som är modeller för Snoozy :)

    Jag verkligen älskar deras kläder :)

    SvaraRadera