onsdag 6 oktober 2010

Bakade chocolate cupcakes till min älskade vän P och åkte upp till henne på sjukhuset där hon legat lääänge nu! Åh vad jag önskar att jag kunde göra något så hon mår bättre! Hur som helst var det som vanligt lika trevligt att få träffas och surra en stund!
Vi träffades via nätet när vi väntade våra äldsta söner och nu har vi tillsammans 5 busiga, galna pojkar i ungefär samma ålder! Inte illa va?

Hoppas du mår bättre snart P! Tycker så mycket om dig och önskar verkligen jag kunde trolla bort ditt onda! Eddie frågade efter dig när jag kom hem!

Kika in hennes blogg! edsmamman.blogspot.com



Ikväll börjar mitt favoritprogram "Greys" igen. Synd bara att det börjar kl 21.. Lite väl sent för att jag ska orka se hela. vet inte hur jag ska orka hålla mig vaken tills barnen somnat ens. Igår såg jag fram emot att se DHW kl 21 men somnade såklart långt innan det började.

/Linda

1 kommentar:

  1. åååå DOM VAR SÅ fina de där cupcakesen, blir så glad och jag tycker så mycket om dig oxå!!!

    Kram kram

    SvaraRadera