onsdag 20 oktober 2010

Middagskaos...

Att äta middag tillsammans hela familjen är något som SKA VARA TREVLIGT men det är det ABSOLUT INTE här hemma... Det känns mest som att det handlar om att överleva middagen..

När någon av grabbarna äter hos farmor o farfar el mormor o morfar fungerar det så otroligt mycket bättre, även om jag är ensam med dem men så fort alla 3 är hemma fungerar det inte alls.. även om vi då är 2 vuxna hemma..

De skriker, spottar på golvet, kastar besticken, retar varandra, slåss, låtsas skjuta varandra osv osv.. jag BLIR KNÄPP!!!

Tur att jag har mina andnings-/avslappningsövningar från stressrehab som jag gör några gånger under varje måltid.


Mille är fortfarande hemma men idag har han ju haft Melwin här att leka med! De har lekt mycket i Milles nya kök. Köket är inte helt klart än, bilder kommer när det är klart!



Mille o Melwin äter den goda mat de själva tillagat!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar