söndag 17 oktober 2010

BRA natt o mysig morgon, hockeymatch o mer feber

Inatt fick jag sova riktigt bra!! vaknade med bara 2 barn i sängen och det har inte varit så mycket skrik under natten heller! Igår natt skrek Mille mest hela natten, mest skrek han efter morbror "KICKI"...
Det är verkligen HÄRLIGT att få sova flera timmar i sträck utan att bli väckt!!

Jag o smågrabbarna steg upp strax före 6, gick ner i gillestugan, gjorde upp en eld, åt lite frukt och såg en film!! Jag lyckades faktiskt sitta ned med dem o bara NJUTA!! Brukar i vanliga fall ha svårt att bara sitta ner,det rusar runt i min skalle och jag är överallt o fixar med allt, eller oxå är hjärnan överallt utom just "här och nu" och det känner ju barnen direkt... Det är mycket det jag jobbar med på STRESSREHAB och jag blir BÄTTRE!!

Värre är att vår lille Mille har feber! IGEN!!! Han var sjuk i över en månad och nu är febern tillbaka, han hinner aldrig hämta sig och bli riktigt pigg ju. Vad ska man göra??





Strax hade grabbarna tröttnat på filmen -  nu började visst MATCHEN...

Matchen är igång. Sedan på avbytarbänken, utvisningsbåset eller om det är periodpaus..  Kolla in deras fina "skridskor"!!



Nu har hela FAMILJEN vaknat!!  ÄLSKAR MYSMORGON I VÅR GILLESTUGA!!!

 
Så här såg gillestugan ut för ett år sedan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar