torsdag 28 oktober 2010

Gästrummet inatt!!

Vi har efter goda råd från bla min kära gruppbehandlare på Stressrehab kommit fram till att vi ska turas om att sova i gästrummet i källaren. Jag börjar INATT! Har inte velat sova där nu i veckan när Mille varit så jäkla hängig men NU!!
Om jag sover där med öronproppar hör jag förhoppningsvis INTE barnen när de vaknar, då får Johan så lov att vakna. Jag behöver nog några nätters ordentlig sömn såhär efter snart 4 år! Jag har sovit utan barnen förut så det är klart att jag fått sova hela nätter nån gång ibland!

MEN förhoppningen nu är att grabbarna ska lära sig sova hela natten när jag inte finns där. Jag springer ju mest runt i alla sovrum på nätterna, sover en stund här - en stund där... Även om Johan sover hos någon av dem smyger de ut o letar reda på mig och det slutar ofta med att jag har alla 3 hos mig medans J ligger o sussar gott i ett annat rum!

Jag HOPPAS o TROR att de nu ska sova bättre på nätterna, när de förhoppningsvis blir mindre beroende av mig på natten!!


SOV GOTT! Kram Linda

1 kommentar:

  1. Hej!
    Hoppas ni får ordning på sovandet nu.
    Annars kan jag rek Theralen droppar. Det anv man ca 1 v för att dom ska komma in i sovrutiner. Men då måste ni be en läkare om det. Lycka till nu. Jag vet precis vad ni går igenom. Jag gjorde det själv, då L inte hjälpte till något. En av anl till att jag lämnade honom. Kram Vickie

    SvaraRadera