söndag 17 oktober 2010

"mamma är söt" och Max är KÄR!!

Ikväll sa min älskade Max att han "bara gillar mamma" och att "min mamma är så söt". Oj vad jag blev rörd! Måste helt  klart va BÄSTA KOMPLIMANGEN på länge!!


ÄLSKAR DIG MAX!! puss o kram

PS: Måste förtydliga att vi innan hade pratat om en viss tjej på dagis som han är väldigt förtjust i. Hennes namn börjar på J! När vi pratade om att han gillar henne blev han generad o då var det bara mamma han gillade :-)

Faktiskt spännande (och pinsamt)att se hur han bar sig åt för att få J's uppmärksamhet! Men jag förstår att han fallit så för henne för hon är verkligen en supersöt o jättetrevlig tjej! När de var på bio med förskolan förra veckan fick han sitta bredvid henne och han var grymt nöjd när han kom hem!
(Sophia där borta i Ice Age: Du känner Max stora kärlek! )




Sov gott!! Dags att sova några timmar innan nattcirkusen kör igång...

1 kommentar:

  1. Om det är jag som är borta i Ice Age ;) så vet jag nog vem den stora kärleken är! :D Och jag kan säga att jag är inte förvånad, såg detta kärlekspar komma så fort jag hörde att det blev samma förskola ;) Ha,ha så söta. Ska fråga Max om det när jag kommer hem... Bara snart 1 vecka!

    Puss o kram vännen

    SvaraRadera