lördag 9 oktober 2010

Cirkus Bergmark på restaurang...

Max har pratat länge om att han vill gå på restaurang men hans pappa har absolut inte velat gå utan fler vuxna i sällskapet då han vet hur det är att äta med våra barn. Därför ringde Max till sin moster Sofie o frågade om hon ville följa med när hon kom upp till norrland. Ikväll blev det av! 

Grabbarna var faktiskt riktigt duktiga! Oj vad stolt jag var över dem!!

Förutom när vi skulle beställa dricka och Mille sa högt o tydligt att han ville ha ÖL... Servitrisen frågade om hon verkligen hörde rätt, skrattade och när hon sedan kom med hans coca cola sa hon "varsågod, här är din öl" hmmm.. Vad har vi lärt våra barn??

Under middagen sa Max lika högt o tydligt "hmm.. det luktar prutt här. Det är nog mamma som pruttat tror jag" Lilla skruttungen min!

Barnen tyckte att det var riktigt mysigt att äta på restaurang!


Max, jag o Mille



Min älskade man o Eddie


Mille o morbror Christian

Moster Sofie fastnade visst inte på bild :-)


Tidigare idag var vi ute i det härliga vädret,  räfsade lite löv och tog in utemöblerna.

Sture var såklart med i trädgården! Min syster o svågers lilla hund

Våra grabbar är riktigt duktiga på att hjälpa till.

2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder! Ni är så fina allihop :) Och killarna växer.. Shit alltså, vilka godingar till söner du har! Fast det visste vi ju redan ;) Puss på dig min vän <3

    SvaraRadera
  2. Ååå vad kul att du börjat blogga!!! Underbart! Själv ligger jag på latsidan just nu...

    SvaraRadera