lördag 9 oktober 2010

Nattkaos.. som vanligt.. men lite värre...

Oj vilken natt... tror jag blir tokig snart!!! Barnen brukar i stort sett alltid komma till vår säng på natten men inatt vet jag inte vad de hade för sig!
Mille började skrika rätt tidigt i natt och för att han inte skulle väcka sina bröder sprang jag upp och hämtade in honom till vår säng. Han hann inte ens somna innan Max började skrika på mamma och att det var monster i hans rum.. Jag väckte Johan för att han skulle gå och lägga sig inne hos Max men innan han hann dit hade  ju såklart Eddie vaknat.
Eddie kom och la sig med mig och Mille men Max skulle absolut ha mamma hos sig. Jag o Johan bytte plats men precis när jag somnat om kom Eddie upp o letade mamma. (Pappan sover hårt :-) ) Jag gick med Eddie in till hans rum men precis när Eddie somnat började Max skrika igen... Han fick komma o lägga sig i Eddies säng och vi hade nästan somnat när Mille kom dit!!!
Förstår inte att barnen bara tyst smyger upp när de sover med pappa för att gå o väcka mamma!!

Jag gav upp och gick upp med smågrabbarna så att Max o Johan skulle få sova ett tag iaf.

Man hinner ju otroligt mycket när man stiger upp tidigt iaf! På morgonen brukar Mille o Eddie tjata om att se hockeyfilm, fyrhjulingsfilm eller Emil i Lönneberga men idag blev det Madicken istället! Skönt med lite omväxling!

Har suttit och grejat med kort jag ska framkalla och jag längtar verkligen till sommaren! Och vintern har inte ens kommit än...


Här är 2 av mina favoritbilder från sommaren 2010! Båda är från vår sverigesemester.

Vi har tre riktiga badkillar. Eddie hoppar från bryggan i Ramnäs när vi hälsade på Lena, Micke o Elin!
Juli 2010


Den här bilden måste jag ju bara älska! Jag vann första pris i VK's fototävling med den! Grabbarna vattnar moster Sofies rosor i Skåne!! Sofie bad om hjälp att vattna blommorna så de inte skulle kissa överallt! Dessutom mår ju blommorna bra av lite barnkiss :-)

Tänkte jag skulle länka till Vk men hittade inte sidan.. Länkar till en blogg ist :-)



Ha en trevlig lördag!!


Kram Linda

3 kommentarer:

  1. ha ha ha ha vad ni är härliga!!!!! ja vad säger man.... familjen cirkus, så himla bra namn....!!!!

    Kram fina goa du! jag älskar din blogg redan och det kommer många andra oxå att göra!! :-)

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du börjat bloggga!! Jihoo!

    SvaraRadera
  3. Äntligen säger jag, vad jag längtat :D Och tänk vad mycket du hinner på morgonen, som att blogga ;) Dock vill jag att du ska få sova, vill att du ska må bra o sömn är en del av det, I know... Älskar att du börjat blogga och snart ses vi! Längtar :D Puss o kram vännen och hälsa Cirkusen

    SvaraRadera