fredag 15 oktober 2010

Fredagar = STRESSREHAB och SMÅBARNSTEAMET!

Förmiddagen har jag spenderat på STRESSREHAB vilket alltid är så jäkla bra! jag gillar verkligen tjejerna i min grupp och det är så givande att sitta där tilsammans i några timmar, det blir mycket prat, allvar men även mycket skratt. Det är skönt att känna att man inte är ensam om att vara "så här"...

I eftermiddag kommer SMÅBARNSTEAMET hem till oss för att hjälpa mig att få nån ordning på situationen här hemma med barnen. Det måste fungera så att jag kan vara själv med barnen på eftermiddagarna och samtidigt kunna laga mat utan att de slår ihjäl varandra. jag ska inte behöva sitta ute på bron och gråta för att de är helt vilda och bara bråkar och skriker.. De ska även titta på vad som gör att det fungerar så otroligt mycket bättre när det bara är 2 barn hemma ist för alla 3. Småbarnsteamet är så jäkla bra och jag är sååå glad att vi har fått möjligheten att få hjälp av dem!

I morse fick jag sova lite längre då J oxå var hemma. Grabbarna kom in o väckte mig och ville mysa en stund!




Ser fram emot FREDAGSMYYYYYS ikväll!!

2 kommentarer:

  1. Tänker på dig o skickar all energi jag kan!!!! Miss you men snart ses vi <3 Puss vännen!

    SvaraRadera
  2. Saknar dig me vännen!!! Men snart ses vi när du kommer från "ICE AGE" .puss o kram

    SvaraRadera