tisdag 5 oktober 2010

Mitt första inlägg!!!

Jaha, vad skriver man då så här första gången? Tänk att jag äntligen, med hjälp av min kära svåger, tagit tag i att börja blogga :-) Något jag velat göra länge!

Jag kommer att dela med mig av min vardag med mina underbara, busiga barn, renoveringen av vårt hus som vi flyttade till i Maj 2009, min väg tillbaka till jobb från att nu vara sjukskriven för uttmattningssyndrom (som det så fint heter) och mycket mer!

Jag hoppas att jag även kommer att få in en hel del bilder!

Nu ska jag och våra 2 småprinsar äta frukost för att sedan lämna Eddie på dagis. Mille är FORTFARANDE sjuk så han blir hemma. Vi ska ta en morgonprommis med K. Max är med moster Sofie o morbror Christian i Granö hos mormor o morfar, de skulle visst bygga carport idag!

Vet bara inte hur jag ska lyckas få grabbarna från kojan de byggt i vardagsrummet. De är noga med att det är en HOCKEYKOJA. Det mesta i deras liv handlar om hockey just nu :-)


Välkomna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar