torsdag 14 oktober 2010

Tittar ut på SNÖN som yr.. och njuter av sommarbilder...

Oj vad det snöar ute.. Men hur kan det sva VINTER REDAN??? Jag har lixom inte hunnit med.. Håller ju på att räfsa löv än.. Men nu snöar väl lövhögarna över ist, då behöver jag inte tänka mer på det nu!!


snön yr idag..

Inser däremot att jag måste inhandla vinterhandskar, mössor o skor åt grabbarna! Kikade runt på nätet nu men det var SLUT överallt!! HUR kan det vara det när det inte ens är vinter än?? Jag är alltid ute i sista minuten när det gäller det... men vinteroveraller löpte jag för länge sen! Bra av mig !


                                   Njuter nu av härliga bilder från sommaren istället!!

Max

Mille

Eddie

3 kommentarer:

  1. förresten jag tänkte tipsa om ny bloggar i min blogg.. Ida näslund har ju oxå startat en .. får jag tipsa om din oxå?

    SvaraRadera