lördag 30 oktober 2010

Morgon KAOS...

Vi fick iaf SOVA LÄNGE i morse!! Tack o lov då jag  i natt sprungit runt mellan 4 olika sovrum. Måste ju va jag som gör ngt fel då det är så mycket lugnare när Johan tar dem på nätterna!

Max vaknade 07.50!!!! HÅLL TUMMARNA för att det fortsätter så!!

Grabbarna har mest bråkat och skrikit på morgonen och det slutar med att jag oxå skriker. När jag säger åt dem att lugna sig säger Max "Ja men då måste faktiskt du sluta skrika mamma"

Vid frukostbordet var jag gråtfärdig och BAD dem "lugna sig och sluta skrika,  mamma orkar INTE idag!!"
Eddie tittar på mig och säger "Pappa orkar!" 
 NÄÄÄ inte nu, pappa sover, han är lite sjuk idag..  Måste ha varit en  himla rolig MATCH igår!!! Trist jag missade den!!

Efter frukost åkte Max till SIMHALLEN för att bada med Oscar och hans familj!

OJ vad LYCKLIG Max var när han fick åka iväg själv med Oscar, Miranda, Ann o Johan! TACK Ann o Johan för att ni tog med honom!!
Eddie o Mille var såå ledsna när Max skulle få vara med Oscar så Max sa åt dem att de kunde låtsas att Oscar är här!! Eddie har antingen kallat sig själv eller Mille för Oscar idag!

Max ÄLSKAR att bada, simma och dyka! Vi gick 2 babysimkurser med honom när han var liten och det märks verkligen! Han blev ju inte heller mindre BADGALEN när vi förra sommaren tillbringade 1 månad i Thailand och kunde bada HELA dagarna !!


Max o morbor Christian i poolen. Koh Samui, Thailand 2009

Nu sover grabsen och jag ska passa på att ta det lugnt innan de vaknar o Max kommer hem igen.

2 kommentarer:

  1. Virktips! Börja med något lätt och litet projekt. Vet så många som startat med den svåraste figuren eller jättefilten. Jag började med en mössa när mina virkkunskaper skulle friskas upp.

    Lycka till!

    Ps. Snygg blogg du har - grönt är skönt!

    SvaraRadera
  2. Börja med en mössa så tar vi det andra sedan!!
    Börja med att få kläm på fm, ökningar, när varv börjar/slutar osv.

    //A-E

    SvaraRadera