fredag 29 oktober 2010

SKIT OXÅ!!!!! Vill ju inte vara sjuk idag!

SKIT SKIT SKIT!!!!! Jag har INTE lust att vara SJUK just idag!!! Har ju STRESSREHAB på fm och möte med sjukgymnasten där efter lunch.
Sedan kommer småbarnsteamet hit för TERAPLAY.

Mina underbara pappa ringde igår och erbjöd sig att komma ner o va med barnen ikväll så jag skulle få gå o se matchen ikväll! Har inte sett ngn match UTAN BARNEN i år så jag såg verkligen fram emot det! Dessutom är det jubileumsmatch då Björklöven fyller 40 år och dessutom derby mot Teg... Hade sååå sett fram emot att gå dit SJÄLV ikväll, kanske ta ett glas vin och bara va vuxen! Får trösta mig med att Johan inte spelar, det är ju inte lika skoj då..

http://site.bjorkloven.com/

Men här ligger jag ist i soffan med feber, jag har ALDRIG feber, har inte haft det sen jag var liten tror jag.. Ont i halsen, öronen spränger och hela kroppen strejkar..




MEN jag sov ju som sagt i gästrummet inatt och gissa vad?? Johan kom ner och väckte mig och sa att vi försovit oss!!! Fick väcka Max en kvart innan han skulle vara på dagis! Han sov hela natten i sin säng! Eddie o Mille har sovit med Johan större delen av natten men de sov garanterat bättre än när jag är där!!
Japp, jag kanske får ta och flytta ner i källarn!


VILL INTE VA SJUK IDAG AV ALLA DAGAR!!! Får se fram emot FREDAGSMYYS med barnen ikväll iaf! Ikväll är det TOY STORY 2 som gäller. Det första Max frågade när jag väckte honom var "är det fredag nu och fredagsmys? Får vi äta godis ikväll?" haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar