onsdag 26 januari 2011

Tokshoppat barnkläder!

Förra veckan handlade jag barnkläder för ½ reapriset på Lindex! Jag gillar ju verkligen rea, hade aldrig haft råd att köpa allt till ordinarie pris!

Grabbarna var överlyckliga!

Dessutom hade jag fått ett paket från HM med sommarkläder jag beställt åt dem!

Dagen innan fyndade jag skor åt den på ICA MAXI för 49 kr! Jag sa till dem att det var UGGskor. Max blev överlycklig o sa "nu behöver jag bara köpa en yxa då är jag en riktig HUGGARE" Alla 3 tar på sina "HUGGSKOR" så fort de får en chans..

Max visar stolt sina nya skor. Även jackan är från Ica Maxi, de fick varsin av farmor förra vintern!

Max nya jeans o T-shirt från Lindex
Max valde den här från HM
Eddie valde den här

Mille visar sina shorts o T-shirt från HM




Mille är mycket glad över sina nya kallingar med Star Wars

Mille visar Piké från HM o jeans från Lindex

Eddie visar sina nya jeans o sin fina rosa Piké!


Mille fick även ett par mörka jeans o en T-shirt från Lindex o nya skor från HM

De fick massor med nya kläder!! Skoj att förnya garderoberna och få rensa ut lite urvuxna kläder!

Det är så roligt att de blir så glada när de får nya kläder!! Speciellt Mille som ville prova ALLT han hade fått och stå o spegla sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar