lördag 22 januari 2011

KAOS morgon... igen

Japp, ordningen är återställd.. eller oordningen rättare sagt...

Jag håller tummarna för att det är ett tillfälligt bakslag! Det har ju faktiskt varit bättre här hemma ett tag!!

Vaknade av att alla låg i vår säng o Max o Mille bråkade o slogs om vem som skulle ligga närmast mig. Till sist kom Mille på att han kunde lägga sig o krama pappa ist (både Eddie o Mille vet att det inte är lönt att bråka med Max när han är på ett visst humör...) Då var Max såklart INTE intresserad av att ligga nära mig längre.


Eddie gick upp men kom snart tillbaka med en kanna vatten som han hällde ut på golvet i vårt sovrum... Precis vad man önskar mest av allt när man är nyvaken!
Upp o hämta handdukar o torka.

Mille o Max steg upp de med - för att börja bråka om vem som skulle ha vilken ZORRO kappa.. Jag har lovat att sy kappor åt dem men tills dess fungerar det bra med sarongerna från Thailand!


Max "Zorro-kappa" hade han i Thailand. April 2007

När jag gick in i Milles rum för att hjälpa dem att reda ut vem som skulle ha vilken sarong fick jag en till överraskning! Eddie hade även hunnit in dit o hällt ut vatten på bordet o golvet..


GOMORRON!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar