tisdag 4 januari 2011

2 INTENSIVA dagar..


Igår morse åkte jag som sagt med grabbarna till Granö... Innan vi hade tagit oss iväg var jag helt slut. De slogs, bet varandra, knuffades, skrek, kastade runt det jag hade packat osv osv.. Till sist tog vi oss iaf iväg!

På väg till Granö blev det stopp på vägen då vi hamnade i en RENFLOCK. Max sov men Eddie o Mille som var vakna tyckte såklart att det var jätteskoj att titta på dem!



När vi kom till Granö åt vi lite lunch o sen gick vi till barnens gammelfarmor o Dynte! Att ta med våra barn dit är inte det mest avkopplande man kan hitta på.. De satt stilla o fikade en LITEN stund - sedan var det full fart.. Det var alldeles för lockande att busa i "finrummet" o springa runt, runt där. Max ställde sig i en fåtölj som tippade och det var bara tur att den inte åkte in i fönstret.. Innan vi hade lyckats klä dem o få ut dem genom ytterdörren igen var jag på bristningsgränsen..





Innan vi gick hem till mamma o pappa igen skulle vi "bara" gå in på KONSUM en sväng, jag var glad att butiken stod kvar när vi gick ut.. och tacksam över att det inte var så mycket folk där..

Vilken jäkla TUR att det inte var några problem att lägga dem igår kväll iaf!! DE var riktigt trötta alla 3!


Idag har jag o mamma varit med grabbarna på LEOS LEKLAND! Superhärligt att bara låta  dem busa av sig samtidigt som jag blir så fruktansvärt trött i huvudet av allt ljud.. Ann o barnen var oxå där! Längtar tills jag har mer ork o energi till sådana här dagar!!

Fina Mille på Leos


Max, Oscar, Mille o Eddie har glasspaus i buset

Även Miranda har glasspaus

Millebus

Ann o Miranda
Nu är det snart dags för fru Bergmark att sova, trött trött trött!! Får väl skylla sig själv oxå som var uppe SENT igår ikväll o såg hockey.. Hoppas hoppas att grabbarna sover bra inatt o länge i morgon bitti!!

SOV GOTT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar