torsdag 27 januari 2011

NADJA o KNAPPEN

Igår eftermiddag kom min älskade vän Vera o hennes dotter/MIN GUDDOTTER NADJA hit! De åt med mig o grabbarna o sov här inatt. Nu har de precis åkt till sjukhuset, Nadja ska dit och byta knappen i magen! Hon får näring via den då hon har svårt för att äta! Tänk vad bra att det finns andra vägar att få i sig den näring man behöver!


Nadjas knapp


Nu vet våra grabbar vad som händer om man inte äter oredentligt! Då får man operera in en knapp i magen! "För så är det" som Max brukar säga


Vera o alla barnen!


Igår kväll när barnen lagt sig hade jag o Vera en riktig myskväll i gillestugan med kladdkaka, glass o ett glas vin! Som vanligt när vi får en chans att sitta o prata utan 4 busiga barn runt oss blev det MYCKET prat och alldeles för sent innan vi tog oss isäng.. Men det är det helt klart värt!!


                                ÄLSKAR DIG VERA!! o såklart dig NADJA!!


Jag o min älskade Nadja!


Vår lilla Eddie är som sagt väldigt mammig just nu och det är bara jag som får bära isäng honom osv... MEN nu var det Vera som gällde!! Hon skulle natta honom, klä honom osv! Dessutom vill han åka till Vera o Nadja o sova där!! ojojoj! Han som inte velat va ifrån mig på lääänge!!


Ha en bra dag!! Kram

4 kommentarer:

  1. ÄLSKAR DIG MED UNDERBARA VÄN!
    Det är alltid lika roligt och välbehövt att få umgås och prata med dig. Det finns ju sååå mycke att prata om. Vi måste bestämma en helg när Eddie kan komma hit och sova över :)
    KRAM på dig och din fina familj.

    SvaraRadera
  2. Underbart!! Goda vänner förgyller verkligen livet! Ja, Vera är bra speciell, hon. Bäst i hela världen! Förstår Eddie!

    SvaraRadera
  3. TACK ni är så snälla båda två.
    Ni vet väll om att ni är två av mina bästa vänner, barndomsvänner dessutom :)
    Tack för att ni finns i mitt liv!

    SvaraRadera
  4. Håller helt med Theres!!
    DETSAMMA Vera!!!

    SvaraRadera