måndag 3 januari 2011

LUGN KVÄLL!

Igår kväll var jag hos min vän Linda S o åt middag, såg film hade det lugnt o skönt!! Vilken LYX att få bara vara vi 2! Inga barn o inga män!! Bara att få sitta o surra utan att bli avbrutna hela tiden av ngn anledning! TACK Linda för supergod mat o en riktigt mysig kväll!! Vi såg ARN som gick på tv4 igår! Jag o Johan började faktiskt se den första filmen förra söndagen men orkade inte se mer än några minuter av den.. det var ju synd för jag gillade verkligen den andra som gick igår!

Klicka HÄR för att läsa mer o filmen


Bara typiskt att Max såklart inte kunde somna o bara låg o skrek efter mamma... Jag åkte hem o nattade honom för att sedan se färdigt filmen här hemma! Och jag som alltid trott att den filmen inte alls skulle vara något för mig..

Samma sak med AVATAR. Jag skulle absolut INTE se den på bio då jag tyckte att det inte alls var ngn film för mig.. OJ VAD JAG ÅNGRAT det.. Skulle verkligen vilja se den i 3D  på bio!! Har sett den hemma och jag bara ÄLSKAR DEN FILMEN! Den är så vacker på ngt vis!



Nu ska jag ta mina små busfrön o åka till GRANÖ!! Johan jobbar o tränar hela veckan o grabbarna är lediga från dagis en vecka till sp vi åker o hälsar på i Granö lite. Tanken var att vi skulle åka till fam Årebrand i Lycksele i morgon men är rädd att smitta dem med magsjuka även om det är flera dagar sedan Max hade det.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar