onsdag 26 januari 2011

Jag är nu..KARIN!!

Japp, Karin är mitt nya namn.. Enligt Eddie iaf!

Igår när jag var riktigt lättirriterad och grinig kallade han mig bara Karin. Jaha, roligt då tänkte jag. Jag är så hemsk mamma att han vill ha Karin som mamma istället.
(Max har iof sagt det flera gånger när han tycker att "du sköter dig inte mamma" "jag vill ha Karin som mamma istället" )

MEN till sist förstod jag!! Eddie gillar attt leka BEBIS nu o det var ju det han var! För helt plötsligt säger han: "Kajin, ta fjam bjösten då och ge mig maaaat" . hahahah Han lät så himla rolig! Han vill vara bebis o få ligga vid bröstet o mysa!



Ammar Eddie o Mille. (1 dag gamla)



Han är väldigt facinerad av att Tilia äter från Karins bröst.

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Hej vännen o tack för din kommentar, den värmer! <3 Och det där med film o kladdkaka lät inte helt fel, vem vet kanske håller dig på ordet :) Puss!

    SvaraRadera
  2. JA GÖR DET Sophia!!! Är ju alldeles för länge sen!! puss o kram

    SvaraRadera