tisdag 18 januari 2011

De väntar TVILLINGAR !!!

                      GRATTIS Lena o Micke!!
Det är verkligen så häftigt!! Jag har kännt Lena sedan vi gick gymnasiet och även om vi inte ses så ofta längre är det alltid precis som vanligt när vi lix ses! När vi hälsade på dem i somras var det 7 år !!! sedan vi sågs sist! Vi hade då aldrig träffat hennes sambo Micke o deras dotter Elin men det kändes genast som att vi hade känt dem i flera år!!
Lena var faktiskt med första gången jag träffade mina svärföräldrar för ca 13 år sedan!!

I somras när vi var hos dem i Ramnäs pratade de om att de var lite sugna på ett barn till men de tyckte samtidigt att de hade fullt upp med ett. Och tänk om de skulle få 2?? Nää hemska tanke! Där var vi med 2 vilda tvillinggrabbar o skrämde upp dem..

Men min vän Lena är  inte någon person som gör något halvhjärtat inte! Det är ju lika bra att göra det ordentligt och dubbelt upp!! Hon undrade igår om vi smittade av oss i somras med någon tvillinggen på ngt vis!



Kan nog inte tänka mig några andra som kommer att bli bättre tvillingföräldrar !!


Lena o alla barnen när vi badade i Ramnäs!

Världens finaste Elin! Lena o Mickes dotter!

Våra barn, och speciellt Max, blev snabbt förälskade i Lena! Max ville inte alls åka därifrån. Han o Elin fann varandra och hade verkligen roligt tillsammans! Tror att de är rätt lika varandra!


Max ville vara nära Lena
Barnen hade det riktigt mysigt!

Johan o Micke

Lena o Mille



Lena äger, tillsammans med Carl, RAMNÄS GLASHYTTA!! De gör sååå fina saker och i somras fick jag prova på att blåsa glas vilket var helt sjukt roligt!!! Kolla in deras hemsida!!

Inne i RAMNÄS GLASHYTTA!

Jag som glasblåsare!!!


 Än en gång GRATTIS!!!! Hur tufft det än är med tvillingar så är det ju otroligt häftigt o roligt oxå!! Och de kommer att ha en otrolig glädje av varandra!

KRAM/ Linda

2 kommentarer:

  1. Kikar in och ser att det är full rulle. En eloge till dig och din familj!

    //A-E

    SvaraRadera