tisdag 18 januari 2011

Hej mitt VINTERLAND!!

Igår hade vi en riktigt stor, jävlig plogkant här ute. Jag började kämpa med att få bort den men när jag jag skulle hämta min spade hos Curre tyckte han att jag skulle fråga traktorkillen om han kunde ta bort den. Vilket han gjorde!! Han skottade hela parkeringen åt mig med traktorn!!! TACK!!!!!



Nu känns det bara underbart att titta ut på all snö! VACKERT är det iaf!


Visst har vi vacker utsikt från köket!


Curre kom förbi o drack kaffe så jag lånade med mig hans hund när jag skuklle hämta Eddie o Mille på dagis. Visste att det skulle gå snabbt för dem att klä sig när det satt en hund o väntade på dem! De saknar verkligen vår Dio...

Max är fortfarande  hängig men ändå betydligt piggare än igår!!! Inatt har han varit vaken flera timmar och hostat och haft ont i kroppen. Lite mer Panodil fick febern att gå ner så han kunde somna om - och sova till 8.45!!! Det behövde han nog verkligen!!

När jag steg upp vid 8.30 hade Johan lämnat smågrabbarna på dagis o själv åkt till jobbet!! Riktigt skönt!!
Jag är hemma från "jobbet" idag men imorgon ska Max få vara med sin moster Emelie när jag jobbar! Han längtar!

Ikväll börjar vattengympan igen! Jag o min vän Pia ska dit o träna, basta o ha det bra! Nästa gång har förhoppningsvis A börjat oxå, oj vad trevligt vi ska ha på tisdagkvällar!



Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar