lördag 8 januari 2011

TJEJFEST o STRUMPBYXOR!!

Igår kväll var jag på TJEJFEST hos min kära granne Karin!! Vi var 13 tjejer som bara hade en riktigt trevlig kväll! Karin hade ordnat med otroligt gott tilltugg i mängder och bubbel, jag är fortfarande sjukt mätt!!


Kvällens yngsta tjej var helt klart Nadjas lilla POLLY!


Jag provade löshår.. Lite fel färg.. lite fel längd..

Värdinnan Karin o Anna



Vi fick även en visning av strumpbyxor mm från GLADA BEN !! Superfina grejjer!! Jag äger inte ens ett par strumpbyxor men har ju faktiskt börjat tycka att det är skoj att köpa kläder o att klä mig i ngt annat än mjukisbrallor el jeans!! Sist jag var ut lånade jag kläder av Karin o då även ett par supersnygga strumpbyxor från GLADA BEN.


Linda som visade sina strumpbyxor från GLADA BEN o Karin! Självklart hade båda på sig strumpbyxor från dem! 

Igår köpte jag ett par orangea o ett par med stora rosa prickar! Mina prickiga finns det ingen bild på då jag köpte de sista! De har även mycket strumpbyxor o leggings för barn! Synd man inte har en liten tjej att handla till. Ni som bor i Umeå får passa på att boka in ett hemparty!

skulle vilja ha de här oxå!!

Några fler av deras roliga strumpbyxor! Kolla in hemsidan för fler!

Alla bilder är lånade från gladaben.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar