söndag 2 januari 2011

Sköna söndag!!

Jag o Max har sovit i källarn i natt me och vi steg inte upp förrän kl 9!!! Vi har sovit riktigt riktigt bra inatt!!!

Max var lite trött idag efter magsjukan så han o Johan stannade inne i förmiddags när vi andra gick ut. Vi grävde lite i snökojan och tog sedan en prommis bort till lekparken.

Eddie o Mille på promenad med sina "skotrar"

Min fina Eddie!

I lekparken "SMULTRONSTÄLLET"


Ikväll ska jag åka o käka middag hos Linda S. Ska bli riktigt trevligt!! Utan barn o gubbar!

Mille ska strax åka till farmor o farfar, han är verkligen FARMORS KILLE! Han ska äta med dem i em, då blir det lugnt för Johan här hemma oxå med bara 2 grabbar!

Undrar hur vi hade överlevt utan all hjälp från svärmor o svärfar o mina föräldrar?? Hur gör alla människor som inte har föräldrar el andra släktingar i närheten??

Ha en bra dag!! Det ska jag ha!!

KRAM /Linda

1 kommentar:

  1. Ja, var glad att ni har den hjälpen :) jag hade/har ingen som har hjälpt/hjälper mig. Så det är inte så konstigt att jag är utbränd. MEN, nu när My & Ludvig är hos sin pappa varannan vecka ons-sön, så känner jag mig inte lika slut och trött. Det blir nog ett bra 2011 för oss alla. God fortsättning! Kram Vickie

    SvaraRadera