fredag 14 januari 2011

STRESSREHAB o raseriutbrott..

Idag var det dags för stressrehab efter LÅÅÅÅÅNGT juluppehåll!! Åhhhh vad roligt det var att träffa alla i gruppen igen!! Har verkligen saknat dem!
Jag var ju inte med på sista träffen innan jul så det känns som att det är väldigt länge sedan!

En kvinna i gruppen hade köpt personliga julklappar till ALLA i gruppen o slagit in dem så fint! Jag fick min nu då jag var borta sist!! ÅHHHH vad GLAD jag blev! Så otroligt snällt av henne att tänka på alla oss och dessutom var det verkligen en tanke bakom varje present! Jag fick ett par jättefina stickade vantar! Jag blir verkligen rörd bara jag tänker på det! TACK!!!



Det var verkligen en kick att få träffa dem idag!!


Igår skrev jag ju om hur jäkla bra allt kändes med barnen! Skulle jag INTE ha skrivit!! Max fick ett utbrott när vi skulle äta för att han inte fick se film NÄR vi skulle äta.. Det höll i sig i 2 TIMMAR!! Jag förstår inte hur han orkar?? Jag skulle bli helt knäckt av att skrika o vara så arg så länge!
Som tur var hade jag både mamma o lillasyster här till middagen. Det blir så jobbigt för alla när Max gallskriker o Eddie o Mille passar på att retas lite extra med honom..

Han skrek efter mig men när jag gick dit skrek han ändå mer, slogs och skrek att han faktiskt inte älskar mig - att han bara älskar sin pappa.. Jag talade bara lugnt om för honom att det var tråkigt att höra men att jag älskar honom jätte, jätte mycket o alltid kommer att göra det men att jag går ut från hans rum när han slåss.

När Johan kom hem satt han med honom på hans rum o gissa vad han gör!! Han spottar på Johan!!! Va fan!!!! Johan blev riktigt arg på honom o då blev Max ännu argare o skrek "UUUUT härifrån!!! Jag vill ha mamma här för du sköter dig ju inte pappa"


 Ja visst är det RART med barn!! Men det känns underbart att jag nu har orken att ta hans utbrott! I vanliga fall skulle jag oxå blivit GALEN o skrikit o haft mig... Kanske inte ska säga "i vanliga fall" utan ist "under tiden  jag inte mått så bra/inte haft ngn ork o energi"


Snart kommer fam Årebrand hit!!! DE ska sova här inatt så när vi lagt barnen ska vi äta fondue, dricka ett glas rött o bara umgås!! Ska bli så mysigt!! Det är alltid så roligt när de är här! Grabbarna ser fram emot att träffa Melwin! Dessutom får vi ju träffa Melwins lillebror Milo för första gången!!


Eddie, Melwin o Mille när vi hälsade på dem sist!



Ha en trevlig fredagkväll!!!! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar