tisdag 25 januari 2011

Jädra morgon....

Vad är det här nu då?? Var det bara en tillfällig topp jag hade för 2 veckor sedan?

Senaste veckan har bara gått utför... Absolut ingen ork och tålamodet ligger LÅNGT under minus.


Känner mig både ledsen, arg, irriterad och lite uppgiven! Jag var ju så glad och hoppfull när det kändes så mycket bättre..



Barnen hade ju börjat sova bättre o sova längre på morgonen men nu är vi tillbaka till "kl 05 är det morgon med bråk o skrik" igen.. Fasen oxå, jag orkar verkligen inte med det igen.. Vi försökte få dem att ligga ner o somna om men efter en halvtimme gav jag upp. Hade vi bara haft 2 av dem i vår säng i morse hade de säkert somnat om...


Vi har pratat om att de ska lära sig att sova i sina sängar HELA natten, tills det är morgon!! MEN hur ska vi orka det när vi inte orkar få dem att ligga kvar i vår säng?? Dessutom tycker både jag o Johan att det är sååå mysigt att ha dem i sängen, när de sover är de ju underbara :-)

Mille

Eddie

Max

Men det blir sååå trångt o bråkigt när alla 3 kommer..


Jag vet inte om min ork o tålamod blir så mycket sämre för att grabbarna är mer galna el om de blir mer galna för att min ork o tålamod är sämre.. I morgon ska jag till småbarnsteamet, ser fram emot det!

Längtar till fredag o STRESSREHAB,  behöver verkligen gruppen nu!!

Grabbarna fortsatte att bråka o busa tills jag lämnade dem på dagis. Nu ska jag äta frukost o bege mig till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar