onsdag 19 januari 2011

Min lille Mille ÄLSKAR verkligen sin pepparkakshatt, här har han precis vaknat men hatten är på!

Vår lille Milleskrutt!



Förra veckan tyckte jag o grabbarna att det var dags att äta upp pepparkakshuset o snabbt gick det!

Grabbarna var nog väldigt glada över att de satte så mycket GODIS på pepparkakshuset!


Grabbarna har fått nya tröjor av sin mormor  och Max fick en STAR WARS tröja!! Dessutom hade jag köpt ett par Star Wars kalsonger åt honom samma dag.. Han ÄLSKAR allt som har med Star Wars att göra trots att han inte har en aning om vad det är.. När vi frågar vad Star Wars är säger han att "jag vet inte men Joel på dagis vet och han kan ALLT om Star Wars!!" Joel är hans idol och han vill alltid göra som Joel gör!

Max visar stolt sin nya STAR WARS tröja!



Max är fortfarande sjuk, inatt har han varit vaken mycket och hostat, haft ont i kroppen osv. Snart kommer min älskade syster Emelie hit och är med Max så jag kan åka o jobba! Max har redan badat o tagit på sig sin favvotröjja så han ska va fin o lukta gott när moster kommer! Det är nog tur för Emelie att han inte har samma ork till BUS som i vanliga fall.. Han har planerat MYCKET...

Kram!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar