onsdag 1 december 2010

GOMORRON!!!! - underbara morgon!!

Gomorron!! Och jag menar det verkligen!! OJ SÅ HÄRLIGT!!

Jag sov i gästrummet i källaren inatt då jag var HELT SLUT efter gårdagen. Dessutom påminde min läkare på stressrehab igår om att jag ska sova själv för att inte bli så där trött o slut, inte att göra det bara när jag verkligen behöver det...En av mina individuella uppgifter från stressrehab är just att sova själv varannan natt (eller åtminstone några nätter i veckan) men jag har inte varit så duktig på just den uppgiften... Hur skoj är det att gå o lägga sig själv när Johan ligger i våran säng här uppe?? NÄÄÄ inte speciellt skoj.. Vill ju sova med min MAN!!


Men men jag ska bättra mig o sova själv oftare så jag inte blir så där trött för att jag sovit för dåligt pga barnen!!

I morse vaknade jag iaf och funderade på vad som hänt med min familj!! Det var HELT TYST i huset!!
Halv 8 gick jag upp och då hade de redan gått till dagis!! Alla 3 hade sovit bra inatt och Max hade inte alls saknat tutten!!! TJOHOOOOOO!!! Tänk vad lite sömn o en morgon utan barnbråk o tjat kan göra för humöret!!
Blir nog att baka LUSSEBULLAR idag!!! Då kan vi fika lussebullar efter dagis o så får de öppna första paketet i julkalendern!


IGÅR var det som sagt fullt upp och jag var helt SLUT redan innan vattengympan men jag tog mig dit och det är ju sååå skönt! Dessutom har min vän Pia ( http://edsmamman.se/)%20oxå oxå börjat i samma grupp o det gör det ju ännu roligare!! Vi låg kvar i det varma vattnet o bara surra efteråt o sedan bastade vi! Nästa vecka följer förhoppningsvis A med oxå! Oj vad trevligt vi ska ha på tisdagkvällarna!


Det är så frustrerande att jag fortfarande har så LITE ORK!! Efter mötet med försäkringskassan o läkaren igår var jag hos sjukgymnasten och bara det tar så otroligt mycket energi... 


Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar