tisdag 30 november 2010

Tisdag..

Idag har jag möte med arbetsförmedlingen, min läkare och försäkringskassan. Vi ska planera för hur jag ska börja jobba, med vad osv. Känns riktigt spännande!! Har insett att det inte är någon bra idé att gå tillbaka o jobba som förskollärare nu..

Efter mötet är det dags för akupunktur hos sjukgymnasten för att sedan hämta barnen innan Småbarnsteamet kommer hit!

Ikväll är det vattengympa igen! Min fantastiska sjukgymnast har ordnat det åt mig o det är huuur skönr som helst!

FULL RULLE TISDAG med andra ord!

Max somnade bra utan tutten igår och sov bra inatt, han var vaken ett tag o frågade efter den men han var inte alls ledsen! I morse var han såå stolt över sig själv! Han var dessutom på kanonbra humör!! (Hans humör styr över hur alla 3 är på morgonen..)
Däremot gick det inte så bra på simskolan igår.. Han var inte ens med i bassängen.. De sa att det inte är ovanligt att det blir tvärstopp när de är vana att ha sina simringar o nu inte får det. Max älskar ju att vara i vattnet men det blev alldeles för läskigt att vara utan simringarna.. Vi ska göra ett sista försök nästa vecka men går det inte då heller får han vänta till nästa höst!

Ha en trevlig dag! Kram /Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar