tisdag 9 november 2010

Vill ha en TRILLINGVAGN!

Igår var Mille hos mormor o morfar så  när jag hämtade Max o Eddie på dagis passade jag på att ta en långprommis. Vilket inte går med alla 3. Det är bara sååå skönt att kunna promenera med barnen i vagnen och när jag passar på att gå när jag hämtat dem går eftermiddagen sååå mycket fortare och smidigare, allt bråk minimeras när de sitter i vagnen.

Mötte en kvinna med trillingvagn och insåg VARFÖR KÖPTE VI INTE EN TRILLINGVAGN när vi fick Eddie o Mille??? Max var ju bara ett år och när jag skulle någonstans med alla 3 hade vi Max i en syskonsits på tvillingvagnen men han var ju så liten o behövde sova han med, vilket INTE är möjligt i syskonsitsen.



Har lånat bilden härifrån

Vid det här laget trodde jag att Max skulle vilja GÅ men inte vill han det när brorsorna åker vagn till dagis, det är bara bråk osv till o från dagis. I somras cyklade han oftast men i slutet av sommaren dög inte det heller...

Hur som helst skulle det va underbart att kunna ta en prommis när jag vill med alla 3! Eller att gå o handla med alla 3 fastspända! Vilken frihet!

Jaja, nu är det lite väl sent att komma på det!! Max är ju snart 4 år! Snart kommer snön och då får det bli samma BOB-tåg som förra vintern till o från dagis!
Inte behöver jag lägga ut pengar på gymkort heller när jag kan dra 3 grabbar på varsin BOB efter mig :-)

Ha en skön Tisdag!

3 kommentarer:

  1. Kolla på blocket. Klart att du ska ha en trillingvagn. Det hade jag skaffat på engång ;).
    Kram Vickie

    SvaraRadera
  2. Jag vet Vickie!! VARFÖR köpte vi inte en sån när vi fick twinsen!! Oj vad det hade underlättat mitt liv de senaste 2½ åren!! Det finns faktiskt en på blocket men alldeles för DYR!! Känns som att det är lite sent att köpa en sån nu!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Maila till säljaren och pruta. Ge ett skambud. Jag menar, hur många köper en sån vagn? Och säger dom nej så säg att dom kan höra av sig om dom ändrar sig. Själv håller jag på att bli tokig av allt bråk och skrik med barnen. Min rygg värker just nu så tårarna rinner.
    Kram Vickie

    SvaraRadera