söndag 14 november 2010

Fars dag idag

Vi firade FARS DAG med att gå på musikföreställning för barnen på Biblioteket! Mille tyckte det var kanonbra och satt och satt stilla o tittade med farmor.

Eddie o Max hade (som vanligt) myror i brallan. De dansade till musiken ett tag men sedan gick vi ut med dem, de satt och läste böcker istället. När Eddie inte skrek eller kastade böcker på något stackars barn förståss...

Tyvärr fick inte J någon farsdagspresent av sina söner i år.. Inte min pappa av mig heller.. MEN DE VET JU ATT DEM ÄR ÄLSKADE IAF!!

                                                         ÄLSKAR DIG PAPPA!!!
                                    Jag har faktiskt världens BÄSTA PAPPA!


Jag o min underbara PAPPA

                                                          
                                                                
                                                        ÄLSKAR DIG JOHAN!!
                                  Våra grabbar har oxå världens BÄSTA PAPPA!



Kvällsmys! Mille, Eddie, Max o deras underbara pappa!

Jag hoppas nu bara att jag ska orka hålla mig vaken tills barnen somnat ikväll... Är helt ofattbart trött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar