fredag 12 november 2010

Stressrehab, småbarnsteamet och snart TJEJKVÄLL!!!!

I förmiddags var det som vanligt (på fredagar) STRESSREHAB! Det har varit uppehåll 2 veckor o jag var sjuk 1 gång så det var jättelänge sen jag träffade gruppen och det var riktigt riktigt skönt att vara där idag o att träffa tjejerna i gruppen. Trist att 3 av dem var borta bara..



När vi hämtat barnen från dagis kom SMÅBARNSTEAMET hit för lite teraplay. Idag var Johan med för första gången. Vi gjorde bla handavtryck i glitter, hela familjens på samma papper. Det blev jättefint, måste nog sätta det i en ram! Grabbarna var såååå facinerade över att pappas hand var så STOR o deras händer så SMÅ!!

Max har åkt till farmor o farfar, han ska sova där inatt o i morgon ska de fara o åka skridskor! Oj vad han längtat i veckan, varje morgon har han frågat om det är NU han ska få åka till farmor o farfar!! 

Johan, Eddie o Mille ska snart skjutsa mig till min vän Helena! Vi ska ha en riktigt mysig tjejkväll med middag, lite vin o något gott! Har verkligen sett fram emot den här kvällen!
Har sån tur att älskade syster-yster hämtar mig ikväll!



Ha en trevlig fredagkväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar