onsdag 3 november 2010

VÅGEN LJUGER! .. eller så har jag ätit för mycket av det goda..

Skulle se vad Eddie o Mille väger så vi tog fram vågen och jag var såklart dum nog att ställa mig på den. Har skyllt min svullna mage på att tarmarna sväller pga endometriosen - för det var faktiskt vad doktorn sa!
MEN så är det alltså INTE.. JISSES!! Måste verkligen börja promenera varje dag igen!

Ett tag var jag sååå duktig på att gå varje morgon när jag hade lämnat grabbarna på dagis och jag tränade med ett sånt hjul och pilatesbollen men sen blev Mille sjuk o sjuk o sjuk o sjuk och jag blev sjuk o allt vad det var... Hör ni vilka URSÄKTER jag kommer med!

Nä nu måste du komma hem KARIN!! Så du kan dra ut mig på prommis! VARJE morgon!

Tänk om allt gott som lagt sig på magen kunde lägga sig ngn annanstans? Brösten till exempel! Där kunde jag gärna ta lite extra då de av någon anledning lixom försvann efter att ha ammat 3 hungriga grabbar.

Men jag ser ju för sjutton gravid ut!!! Johan sa att "du får gärna bli fet bara du INTE ÄR GRAVID" hahaha


Ikväll ska jag INTE  vräka i mig ett lass glass med NOISETTE...

Hur ska jag kunna låta bli ikväll??


Nu "BONDE SÖKER FRU" och sedan mitt favvo "GREYS!!!
Max säger att "om man är en fru måste man ha en bonde"

GOKVÄLL!

kram /Linda

1 kommentar:

  1. Å glass med noisette som är sååååå gott!!
    Men jag har samma problem, man börjar få en liten putmage ;P tänk om det kunde sätta sig på rumpan här ist :D

    SvaraRadera