lördag 13 november 2010

HÄRLIG HELG!!!

Jag hade en supertrevlig o mysig kväll hos Helena igår! Dessutom lagar Helena helt underbart god mat!! Tack för en toppenkväll tjejer!

Max sov som sagt hos farmor o farfar i går natt och jag sov i gästrummet i källaren, MED ÖRONPROPPAR!!! Jag sov riktigt bra, vaknade och kände att jag LÄNGTADE efter barnen!! Hade ju inte ens hört dem på hela natten!!
Vi har haft en riktigt, riktigt mysig dag!! Det är så oroligt mycket lugnare med bara 2 barn hemma även om Eddie frågade efter Max i morse och ville att han skulle komma hem! Jag har så mycket mer ork när jag sovit ordentligt! Det kommer bli MÅNGA nätter för mig i källaren!



Vi hämtade Max innan vi åkte till fam Skarin/Jonsson för att käka middag, han och Eddie satt och höll varandra i handen i bilen och sa att de hade saknat varandra!! Det är verkligen härligt att se hur mycket de älskar varandra trots att de bråkar så frutkansvärt mycket!

Grabbarna har LÄNGTAT så mycket efter Wilma o Agnes och  det svar sååå skoj att få umgås med dem (och deras föräldrar såklart) ikväll!! Dessutom fick grabbarna för första gången handla på GODISHUSET!
Tack för god mat och en trevlig kväll L o P !!!



Max har åkt skridskor med farmor idag, i en hel timme!! Förra året ville han inte åka så mycket, han sa att han blev "så högrädd" på skridskorna men han blev även fruktansvärt arg då han inte kunde åka som sin pappa, han trodde såklart att han skulle kunna åka bra direkt! Men NU!!


Max spelar hockey på isbanan på vår gata! Jan 2010




Nu är det dags att SOVA! Längtar efter att krypa ner i VÅR säng med maken! (han ligger iof o sover i soffan  nu..)
SOV GOTT!! Hoppas ni oxå har en trevlig helg!

KRAM /Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar