tisdag 2 november 2010

Jag i källarn o Johans NATTKAOS

Jag sov som sagt i gästrummet i källaren i natt och J fick tampas med grabbarna.
Eddie har inte sovit speciellt mycket, han har mest legat o SKRIKIT efter mamma. Jag har hört honom flera gånger o bara velat springa upp till honom men då kommer han ju att veta att bara han skriker lite till så kommer mamma..
De ska ju lära sig sova på nätterna och inte vara så beroende av mig!!

Max har sovit hela natten i sin älskade LOFTSÄNG! Igår kväll åt han sin kvällsmacka i sängen och på morgonen innan dagis har han legat där o myst!
Han har dessutom inte kissat mycket alls i blöjan inatt! Vi har börjat sätta honom på toan innan vi går isäng så han får kissa i sömnen. sedan sätter vi på blöjan. I vanliga fall kissar han så mycket på nätterna att det är blött i sängen.. MEN nu har han kommit på att han inte vill ha blöja på natten längre, "för Julia på dagis har ju inte det"

ha en trevlig Tisdag!

1 kommentar:

  1. Ha,ha älskar denna "love" historia alltså ;) träffade J i söndags o frågade om hon hade en kompis som hette Max. Mm det hade hon... Och innan jag hann säga något så sa hon något om att en V eller W var kär i henne (kommer inte ihåg namnet.. :) Då frågade jag om Max kanske var lite förälskad också i henne. NEJ det var han inte, fick jag bestämt tillbaka! Hon blev sur :D Ha,ha för det har han aldrig sagt till henne så det är han inte.. ;) Så Max, det är bara att ta för dig! :D

    Hoppas du mår bra vännen o tar hand om dig.. Gillar inte allt jag läser! Men myskväll när jag kommer hem, längtar! Puss!

    SvaraRadera