söndag 7 november 2010

SKRIDSKOR skridskor skridskor....

Igår morse började Eddie TJATA om att han ville prova sina skridskor.. Jag lovade att han skulle få prova dem inne på mattan. Såklart skulle även hans bröder ta på sig sina. Skridskorna är aningen för små, förstår inte hur Eddie får på sig sina - han måste ju vika tårna el nåt!

Eddie är mycket stolt


Bröderna Bergmark i pyjamas o skridskor



På eftermiddagen när Eddie vaknade i vagnen skulle han direkt ta på skridskorna igen.

Tror inte riktigt han hade vaknat än... men skridskorna skulle på..


Eddie o Mille kom på att de kunde åka skridskor på gamla balkongen som nu står i trädgården. Den var lagom isig!



Hjälmarna hade vi glömt på dagis så de fick provåka på balkongen utan..



Nu i morse vaknade jag av Eddie o Milles skratt! Blev orolig då vi inte längre har någon grind till sovrummen, Eddie hade sönder den igår..!! Men jag hittade dem i soffan, där satt de tätt, tätt intill varandra och pratade på sitt språk- som bara de (o Max) förstår och skrattade så gott!


Mina smågrabbar i soffan i morse!




När jag kom upp ville de såklart ha skridskorna - de fick sitta på golvet o hålla i dem


Grabbarna måste få spara sina första skridskor! Eddie o Mille fick sina förra vintern, de var bara 1½ år, de skridskorna är bara sååå söta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar