måndag 22 november 2010

Lugnt o skönt men DÅLIGT SAMVETE...

Tanken var ju att jag, Eddie o Mille skulle åka till Granö ilördags men i sista stund bestämde jag mig för att åka själv. Johan tyckte att jag skulle passa på att åka själv och vila lite, har varit VÄLDIGT trött och slut ett tag. Så blev det- grabbarna fick stanna hemma med sin pappa o jag kände mig HEMSK som lämnade dem när de hade sett fram emot att åka till mormor o morfar.... MEN Max som redan var här, och hade sett fram emot en lugn o skön helg, blev GLAD när det bara var jag som kom!!!
Det är iof en av mina uppgifter på STRESSREHAB att lära mig tänka efter vad JAG VILL och det känns det verkligen som jag gjorde i lördags! DUKTIGA JAG!

Jag åkte till Granö utan Eddie o Mille och trots mitt dåliga samvete har jag haft det riktigt lugnt o skönt och fått ägna all tid till Max! Och att få umgås med Jessica utan att behöva jaga 2 små grabbar...
Ilördags natt sov jag otroligt bra, oavbrutet,  i 10 timmar!!!! Har nog ALDRIG hänt förut!


Ilördags kväll var vi hos Bodil o Åke o der var sååå mysigt att bara få umgås! Jessica och barnen var "hemma" från Norge i veckan och jag ville såklart passa på att träffa dem.
Max o Nicolai har verkligen superskoj tillsammans och Max har LÄNGTAT jättemycket efter Nocolai.


Ett glas rött tillsammans m Jessica o våra föräldrar!

Jessica o Julie

2 busgrabbar! Det är så skoj att de tycker så mycket om varandra
 o har så roligt tillsammans trots att de bor så långt ifrån varandra!


 De hittar på alla möjliga lekar men ibland blir det lite tokigt när de inte förstår varandra.. Eller... rättare sagt när Max inte förstår Nicolai.. Idag stod han och skrek "men jag fattar juh inte vad du säger". Nicolai förstår nog allt Max säger o pratar oxå mycket svenska.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar