fredag 10 december 2010

Min nya KÄRLEK..

Jag förstår inte att ALLT ska komma på en gång... Datorn håller på att ge upp och bara stänger av sig själv HELA TIDEN!!!! Hur klarade man sig förut utan dator? Nu när jag skriver här är jag mer beroende av den än någonsin!! Och hur betalar man räkningarna utan dator?? Oj oj oj vilka I-LANDS PROBLEM man har....

MEN jag tror att jag funnit min nya kärlek, synd bara att den inte vill flytta in hos oss kostnadsfritt!! Såg den på Elgigantens hemsida och jag tror vi skulle trivas MYCKET BRA tillsammans, ROSA o allt! Den fanns även i vitt, vilket kanske egentligen skulle vara smartare.. men men det känns väldigt AVLÄGSET med en ny dator!




 


Nu ska jag springa över till dagis o hämta hem mina små troll! I morron blir det MASKERADKALAS för hela slanten. Max ska vara utklädd till TINGELING! Frågan är bara om han kommer att vilja vara det när hans killkompisar från dagis kommer... Tidigare i veckan hade han gått över till smågrabbarnas avdelning på dagis o bytt strumpor med Eddie då någon hade sagt något till honom om hans ROSA strumpor.. Förstår inte att  de ska börja så tidigt... Klart att killar oxå kan ha rosa! Det är iaf Eddies favoritfärg! Får se hur länge det håller i sig...
Max har varit väldigt förtjust i TINGELING sedan han i somras såg en bild på henne och tyckte att hon var sååå söt!!



Ha en trevlig fredagkväll! puss o kram

2 kommentarer:

  1. Grattis till 4-åringen!!! Hoppas maskeradkalaset blir lyckat. Hilda älskar också Tingeling. Vi har typ 3 filmer. De är faktiskt riktigt bra- ävenför vuxna!

    SvaraRadera
  2. Jag har en sån där rosa liten sak!!! Helt underbar!!!!!

    Grattis till 4 åringen och hoppas han får ett underbart kalas!!!

    SvaraRadera