tisdag 21 december 2010

Tänkte bara uppdatera lite... I går ringde jag en privattandläkare o rådfrågade om min onda käke o om det verkligen skulle vara öppet upp till bihålorna osv. Han sa att jag skulle ringa min tandläkare o säga åt henne att GENAST skicka en akutremiss till käkkirurgen då det här skulle ha varit åtgärdat DIREKT för en vecka sen när det hände.. OM det blir "kommunikation" mellan mun o bihålorna ska man tydligen inte snyta sig el nysa heller.. Jag har snytit mig mest hela tiden för att försöka få ut allt som samlats i bihålorna... Min tandläkare på folktandvården sa inte ett ord om det!!



Nu har jag fått mer smärtstillande och jag vet inte om det är det i samband med penicellinet som jag mår så illa av eller om jag oxå fått magsjuka... Skulle ju va kanon med magsjuka nu när jag ska in till kirurgen i morgon bitti. Först ska en käkkirurg titta på mig o om det behövs opererar de i morgon el på torsdag. De hade eg FULLT men hon jag pratade med sa att de måste titta på det o åtgärda så fort det går..

Jaja. nu har jag klagat färdigt!! Jag ska INTE klaga när jag har vänner som har det så fruktansvärt tufft!
Min älskade vän Pia ligger inne på sjukan IGEN! Jag ÖNSKAR att jag kunde göra något för att hjälpa henne! Jag önskar att jag kunde hjälpa dem med barnen men det är så svårt när jag knappt orkar med mina egna..  Kolla in Pias blogg där hon själv skriver om vad som hänt nu.
Tänker så mycket på dig vännen!!! Hoppas du mår bättre snart o får komma hem till jul!


Ett stort HJÄRTA för min vän Pia!!


Orkar inte skriva mer nu, har så fruktansvärt ont i munnen o mår så illa.. Måste ta smärtstillande men jag måste nog göra middag till Mille först då jag blir så trött o konstig av medicinen..
Skönt att Eddie är kvar i Granö o att Max är med farmor o farfar på BUSPLANETEN!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar