tisdag 7 december 2010

BLIR GAAAALEN!!!!

Jaaaa det blir jag!! fullständigt galen!!

 I söndags när vi var på väg hem från julmarknaden skrek o bråkade grabbarna så hemskt i bilen så jag hoppade ur bilen o gick sista biten! Grabbarna blev rädda o ledsna o skrek ännu värre.. Men jag orkade bara inte!!



Igår när vi skulle äta middag var det samma sak! De skriker o har sig så jag blir knäpp! Jag gick in i sovrummet, grät lite o andades en stund.. Om de inte skriker för att de bråkar skriker de för att de busar... De jagar lixom upp varandra så det blir helt galet..

Eddie o Mille lekte så himla bra när vi var på simhallen men direkt Max kom hem blev det KAOS!!! Det fungerar bara inte när de är tillsammans alla 3..

I helgen var E o M i lekrummet o hade jätteskoj. Max satt först med oss i gillestugan men gick efter ett tag in dit han me. Vi började räkna sekunder.. Och hann till 10!! innan det blev bråk o någon grät där inne.. Det spelar eg inte ngn roll vilka 2 det är som leker tillsammans, om de är 2 går det bra. MEN INTE 3!! Iof har det nog börjat fungera bäst när bara Eddie o Mille leker med varann.. kanske det Max känner av oxå, att de kommer varandra närmare o närmare, förstår ju att det är jobbigt för honom me..


Men vad ska vi göra åt allt skrikande o bråkande???????????????????????

Nu ska jag ut o promma!

Kram

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Jag förstår att det är tufft.
    Hur sitter barnen vid matbordet?
    Jag försöker att inte ha dom brevid varandra, utan jag sitter mellan dom.
    För ca 1 år sen så var My helt galen med att bara bita, dra ihåret och bråka med Ludvig heeeela tiden. Tills det slog mig att hon kanske behövde mer tid och närhet. Provade det och allt upphörde, hon började tom att sova bättre.
    Nu vet ju inte jag om det är det Max kanske behöver, utan jag ville bara berätta vad jag gjorde.
    Kram på dig/ Vickie

    SvaraRadera