torsdag 16 december 2010

BLÄÄÄÄÄÄÄÄ!!

Då var MAGSJUKAN här... BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!! Eddie kom in till oss i natt o kräktes ner sängen, golvet o sängbordet. Jätteskoj att börja med storstädning mitt i natten... NOT!! Hoppas att Max o Mille gör bort det idag! Och att jag får göra bort det snabbt! Med en lindrig variant!
När jag får magsjuka blir jag riktigt dålig.. Brukar först må fruktansvärt fruktansvärt illa i upp till 6-8 timmar o sedan blir jag kallsvettig, svimmar osv. Sist jag hade det skulle jag försöka ta mig till toan, ropade på Johan som låg inne hos Max men han hörde mig inte så jag vaknade till på hallgolvet där jag svimmat. Inte alls roligt!!


MEN det skulle va riktigt skönt att få göra bort magsjukan innan JUL!! De senaste 2 åren har vi haft det till jul.. För 2 år sedan va Eddie o Mille så dåliga att de var inlagda med dropp på mellandagarna.

I år ska vi va friska till JUL!!!


Bild: Maria Källström
Bilden är lånad HÄR. Där finns även tips på kurer mot magsjuka. Ett tips var att äta Ahlgrens bilar! hmm... inget jag är sugen på när jag är magsjuk...


Jag fortfarande svullen i ansiktet efter att de drog ut tanden.. Det gör oxå riktigt ont än men hålet upp till näsan har iaf vuxit igen!




Ha en bra dag! Här blir det att mysa i soffan med film hela dan! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar