onsdag 15 december 2010

Har en KRATER i käften...

Igår skulle jag göra klart rotfyllningen som jag påbörjade för snart ett år sedan .  I helgen bet jag av en bit av den tanden IGEN så de fick dra ut den igår ist. Betydligt billigare iaf! Kände att jag inte als kunde lägga ut ca 8000 på att rotfylla klart o sedan göra en krona på den.. Dessutom har en av rotkanalerna aldrig återhämtat sig så den kanske ändå skulle behöva dras ut.



Trodde att det skulle gå snabbt att dra ut den! Jag frågade hur lång tid det skulle ta så jag skulle hinna hämta grabbarna på dagis iaf. Jooodå, jag skulle va klar till 13.45 iaf. Jo TJENA, kl 16 var jag klar!!! Då hade de hållit på i 3 timmar för att plocka ut den jävla tanden!!!! Men nu är den borta!!!!!

Dessutom fick jag en extra gång upp till näsan! Från där tanden satt och upp till näsan är det lixom ett hål. Om jag drar luft mellan låter jag som ett sånt leksakspipdjur! Visst låter det skoj!
Jag tyckte att det kändes skumt när jag låg hos tandläkarn o det började rinna blod upp i näsan!
Igår em kom även kaffet upp i näsan! hmmm.... kanske måste kolla med tandläkarn om det ska va så?


Ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar