onsdag 15 december 2010

JOBBAR!!!!!

Japp!! Igår började jag ARBETSTRÄNA!!! Efter att ha varit sjukskriven i över ett år.. Jag som förra hösten trodde att jag skulle vara hemma i max en månad.. jojo..

Nu har jag iaf börjat arbetsträna på VIVA TEXTIL!! Jag som älskar att sy får nu lära mig massor med bra grejjer!! Som en gratis sömnadskurs! De syr upp massor med maskeradkläder till förskolor i Umeå och just maskeradkläder är ju något som jag verkligen gillar!!! Jag bara LÄNGTAR dit!! Trist bara att jag inte får göra så många timmar/vecka nu i början men jag VET ju att jag måste börja i ett lugnt tempo och att jag måste lära mig att bromsa, att INTE stanna kvar o jobba ännu längre bara för att det är så skoj.. MEN det kommer att bli svårt att hålla tiderna, att inte jobba mer än jag ska...



Snart ska jag åka iväg!

Det har tyvärr inte blivit så mycket skrivit här i bloggen sedan datorn dog..... jag är bara otroligt glad att jag hann spara alla bilder o allt på den externa hårddisken!!



1 kommentar:

  1. Wiii!! SÅ glad för din skull, grymt! Och passar dig som handen i handsken detta jobb :) Jag kommer svänga förbi när jag kommer hem så jag får ge dig en kram, vi får höras när det passar dig nu när du börjat jobba igen ;) KRAM!!

    SvaraRadera