onsdag 22 december 2010

Käkkirurgen

Idag var jag in o träffade en trevlig käkkirurg! Han tyckte att det var konstigt att det inte var gjort ngt åt detta tidigare.. JAAA det kan man ju tycka! Han tyckte även att det var MYCKET MÄRKLIGT att läkaren på akuten (i lördags) sa att det var vanligt att det är öppet upp till bihålorna o att man INTE gör ngt åt det.. Den läkaren skulle ha kontaktat Käkkirurg-jouren!!

Han spolade o tog bort död o inflammerad vävnad men det hade redan vuxit ihop så det var försent att operera som tur var!!! Han skulle sy fast någon typ av kudde med smärtlindring (tror jag han sa.. var lite trött i huvudet av citodonen..) men det hade gått för lång tid så det gick inte sätta dit den.. TYPISKT!
Han bytte även ut min smärtlindring IGEN... Förhoppningsvis ska jag nu få va lite piggare o lite mer klar i skallen till jul! Ska på återbesök nästa vecka!

Efter jag varit där passade jag på att hälsa på älskade Pia som ligger på sjukan! Är så glad att jag hann träffa henne innan jul! Köpte med mig varsin vaniljlatte o chokladpralin från Kahls, älskar verkligen deras vaniljlatte!! Har köpt hem vaniljessensen o gjort det hemma men den flaskan tog ju slut på en vecka....


Nu väntar jag bara på att min lilla Eddie-skrutt ska komma hem från Granö!! Han borde komma snart! Längtar efter att få kraaaaama honom lääänge!! Alla våra grabbar är väldigt kramiga o gillar att mysa men EDDIE är nog ändå vår största lilla KRAMBJÖRN!!

Ha en bra dag!! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar