söndag 12 december 2010

ÖVERRASKNING!!!

Igår em när vi åt middag ringde det på dörren. Grabbarna sprang o öppnade och där stod Sofie, Christian o Sture!! De hade kört från Skåne (sovit en natt i sthlm på vägen upp) och tänkt hinna till Max kalas men de hann inte riktigt..

Jag hade på känn att de kanske, kanske skulle komma men det kanske bara var för att jag hoppades!! Sååå roligt! VÄLKOMNA HEM!!

Idag har varit en otroligt seg dag.. Har bara varit inne hela dagen och det märks på grabbarna, de behöver va ute i friska luften o busa av sig! Vi hade tänkt gå till isbanan o åka skridskor men jag vet inte vart tiden tog vägen.. Helt plötsligt var det dags att göra middag.

När smågrabbarna sov såg jag o Max en film nere i gillestugan och jag somnade såklart direkt. Är så fruktansvärt trött och slut, barnkalaset tog mer energi än jag trodde det skulle göra! Blir en tidig kväll ikväll! Igår var jag uppe alldeles för länge, satt uppe o såg "SEX AND THE CITY" med mina kära systrar!



GOKVÄLL!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar