lördag 18 december 2010

JULFEST igår!!

Igår var vi på julfest med Björklöven och det var riktigt trevligt!! Vi åt julbord på SNACK och det var otyroligt gott!!! Det var MYCKET LAX på julbordet vilket jag älskar!! Men GODAST på det julbordet var nog ändå KÄNGURUN!!! OJ va gott!!!! Kocken är visst från SRI LANKA och hade lagat till lite grejjer som inte brukar vara med på svenska julbord, det var verklugen en hit!Förutom kängurun var det riktigt gott med afrikansk korv!
Det var roligt att träffa alla i laget, då jag inte varit på direkt många matcher i år har jag inte ens sett hälften av spelare o flickvänner då det är så många nya.

Julstämningen börjar komma!



Max o Eddie var med Sofie o Christian och Mille var hos farmor o farfar! Max o Eddie hade fredagsmyyyys med S o C och tyckte att jag skulle skynda mig att fara! DE tyckte det var riktigt mysigt att få vara själva med moster o morbror!

Det blev inget STRESSREHAB för mig igår, fick åka till tandläkarn ist och få penicellin utskrivet då jag fått en infektion i käken sedan de drog ut tanden. Har verkligen fruktansvärt ont i munnen men svullnaden har iaf gått ner rätt mycket!!

Idag ska vi på DOP! Lille Viggo Vernqvist ska döpas!






Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar