torsdag 23 december 2010

MAGSJUKA igen o igen...

Japp.. Idag är det då Johans tur.. IGEN!! Han hade ju magsjuka för 1½ vecka sen o nu har han det igen.. Min kära svåger fick det igår igen, han hade det för en vecka sedan.. Vad är det för envis magsjuka??



Jag o Max har klarat oss än så länge!!!! Om det inte var det jag hade i förrgår då jag var så dålig i magen o trodde att det var av penicellinen! Det är ju hur som helst ngn lättare variant av magsjuka men trevligt är det ju aldrig!

MEN varför skulle vi klara oss från magsjuka denna JUL när vi inte gjort det de senaste åren? Hoppas iaf att vi alla mår så pass bra att man kan käka julmat i morron!!! O träffa TOMTEN såklart!!


Då det känns lite bättre i käken idag skulle jag egentligen på JULLUNCH med jobbet men jag ville inte lämna J ensam med grabbarna när han är sjuk.. Dessutom vill jag ju inte smitta alla där!! Fy vad hemskt om jag skulle ha åkt dit o alla hade blivit sjuka till jul! Men trist att jag missade det!

Ikväll firar vi lilla julafton med Johans föräldrar!! Vi ska äta PIZZA, längtar verkligen!! Vi kände allihop att vi får tillräckligt med julmat resten av helgen!!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar