lördag 11 december 2010

Trodde att jag sov med Mille...

Igår fick grabbarna likadana pyjamaser i julkalendern. De var såå stolta över sina skelettpyjamaser!!

Inatt kom som vanligt en go liten Mille in till vår säng (trodde jag). Johan sov med Max o Buzz Lightyear. När jag vaknade vid 7!!! började jag tro att Mille va sjuk som fortfarande låg o sov bredvid mig... Han vaknade o låg o gosade med mig en stund, när vi gick ner till resten av familjen i gillestugan vid halv 8 frågade jag Johan hur länge Eddie hade sovit..  "VA? EDDIE? Han kom ju ner med dig nu"

Och jag som var så säker på att det var Mille... De kanske är rätt lika varandra ändå våra smågrabbar.... Att det ska vara så svårt att se skillnad på dem bara för att de för en gångs skull har på sig exakt lika kläder...

Morgonmys i soffan i morse!

Grabbarna älskar sina nya pyjamaser. Dessutom lyser de i mörkret!
Nästan lite läskigt när de kom in till vårt rum i mörkret i natt...

1 kommentar:

  1. hahah ja inte lätt alla gånger kanske!!såfina i sina pyjamaser;)

    SvaraRadera